24/02/2021

Presa nu mai poate ascunde decesele cauzate de vaccin. The New York Times a publicat un articol cu declarațiile unor medici

Medicul din Florida a murit din cauza vaccinului anti-Covid, în urma unei hemoragii cerebrale. Decesele provocat de vaccinurile anti-Covid au început să ajungă și în „presa mare”, deocamdată doar în SUA. La noi, mai multe morți suspecte au fost ignorate deliberat de mass media mituită de Guvern cu zeci de milioane de euro, scrie activenews.ro.

Medicul din Florida a murit din cauza vaccinului anti-Covid

Un articol din New York Times citează mai mulți medici care spun că tehnologia ARNm utilizată în vaccinurile COVID poate provoca trombocitopenie imună, o tulburare a sângelui care, luna trecută, a provocat decesul unui medic din Florida, după prima doză de vaccin Pfizer, potrivit site-ului childrenshealthdefense.org.

Pentru a doua oară în mai puțin de o lună, The New York Times a publicat un articol despre persoanele care au dezvoltat o boală autoimună rară după ce au primit vaccinuri COVID., mai spun jurnalistii de la ActiveNews.
Primul se referea la două femei, ambele descrise ca fiind sănătoase înainte de a primi vaccinul Moderna. Femeile, în vârstă de 72 și 48 de ani, sunt acum tratate pentru trombocitopenie imună (ITP), o afecțiune care se dezvoltă atunci când sistemul imunitar atacă trombocitele (componenta sanguină esențială pentru coagulare) sau celulele care le creează, potrivit NY Times.
Pe 13 ianuarie, NY Times a scris despre cazul lui Gregory Michael, un medic din Florida care a murit la 15 zile după ce a primit vaccinul Pfizer. Grecory Michael, descris ca „perfect sănătos” de soția sa, a dezvoltat ITP la trei zile după ce a fost vaccinat. El a murit  în urma unei hemoragii cerebrale, pe 3 ianuarie. Doctorul Jerry L. Spivak, expert în tulburări de sânge la Universitatea Johns Hopkins, a declarat că este o „certitudine medicală” că vaccinul Pfizer a dus la moartea lui Michael. Spivak a reiterat legătura dintre vaccin și ITP.
Luz Legaspi was hospitalized with a severe case of immune thrombocytopenia — a lack of platelets — one day after receiving a dose of the Moderna Covid vaccine.Credit…Sarah Blesener for The New York Times
Un alt medic, dr. James Bussel, hematolog și profesor emerit la Weill Cornell Medicine, care a scris peste 300 de articole științifice despre tulburarea trombocitelor, crede și el că există o „posibilă” asociere între vaccinuri și ITP.

Bussel a declarat pentru NY Times:

„Presupun că există ceva care a făcut persoanele care au dezvoltat trombocitopenia sensibile, având în vedere ce procentul mic al acestora. Să se întâmple după un vaccin este bine cunoscut și a fost văzut cu multe alte vaccinuri. De ce se întâmplă, nu știm. „
Bussel și dr. Eun-Ju Lee, au identificat 15 cazuri de ITP la pacienții cu vaccin anti COVID prin căutarea în baza de date a guvernului (sistemul de raportare a evenimentelor adverse la vaccin – VAERS) sau prin consultarea altor medici care tratează pacienții. Ei au prezentat un articol despre descoperirile lor într-o publicație medicală, potrivit NY Times.
Într-o declarație pentru NY Times, Pfizer a declarat că este la curent cu cazurile ITP la pacienții care primesc vaccinuri, iar compania „adună informații relevante” pentru a le împărtăși cu Administrația SUA pentru Alimente și Medicamente.
Producătorul de vaccinuri a adăugat, totuși, că „în acest moment, nu am reușit să stabilim o asociere cauzală cu vaccinul nostru”.
De asemenea, Moderna declarat că nu a abordat cazurile de ITP, spunând doar că „monitorizează continuu siguranța vaccinului Moderna Covid-19 folosind toate sursele de date”.
Imediat după moartea lui Michael, Pfizer a spus că nu există „nicio indicație – nici din studiile clinice mari, nici în rândul persoanelor care au primit vaccinul de când guvernul a autorizat utilizarea acestuia luna trecută – că ar putea ar avea o legătură cu decesul medicului”.

Citiți și: Dr. Adina Alberts vine cu o soluție dovedită științific. Gata cu măștile, panica și decesele!

ITP a fost, de asemenea, asociat cu virusul hepatitei A și B (HBV), virusul papilomului uman (HPV), varicela-zoster, difteria-tetanos-pertussis celular (DTap), poliomielita și vaccinurile pneumococice.

One day after receiving her first dose of Moderna’s Covid vaccine, Luz Legaspi, 72, woke up with bruises on her arms and legs, and blisters that bled inside her mouth.

She was hospitalized in New York City that day, Jan. 19, with a severe case of immune thrombocytopenia — a lack of platelets, a blood component essential for clotting.

The same condition led to the death in January of Dr. Gregory Michael, 56, an obstetrician in Miami Beach whose symptoms appeared three days after he received the Pfizer-BioNTech vaccine. Treatments failed to restore his platelets, and after two weeks in the hospital he died from a brain hemorrhage. Articolul integral aici!


Mai știe cineva de IZOLETĂ? De spitalele de campanie ați auzit vreodată ceva? 😃
IZOLETA -Unul dintre primele elemente psihologice de manipulare si crearea panicii.
Urmăriți-ne pe TELEGRAM: https://t.me/om11xmedia

Citește și:

 

Distribuie acest articol Oficial Media
Share